

Diğer taşımacılık hizmetlerine göre ulusal ya da uluslar arası alanda daha ekonomik ve daha güvenli olanaklar sunmaktadır. Malın cinsine göre açık veya kapalı vagonlarla taşıma hizmeti sağlamakla birlikte; Özellikle Ortadoğu ve Avrupa ülkelerine güvenilir bir hizmet ağı sunmakta olup destinasyona göre 20′, 40′ NORMAL KONTEYNER VE 45′ HC KONTEYNERLER KULLANARAK TAŞIMALAR gerçekleştirmektedir. Şirketimiz; Yükünüze en uygun olan vagon tipiyle yüklerinizi güvenilir ve emniyetli şekilde zamanında ve en uygun koşullarda ulaştırmayı kendine ilke edinmiştir.
Demiryolu taşımacılığın en büyük avantajlarından bir tanesi de düşük maliyetli olmasıdır. Bu taşıma sistemlerinde maliyet açısından denizyolu taşımaları gibi düşük maliyetli taşıma yöntemleri sınıfına girmektedir. İran nakliye ve diğer ülkelere gerçekleşen demir yolu taşımacılığının bir diğer avantajı da çevreyi minimum düzeyde kirleten bir taşıma şekli olmasıdır. Aynı zamanda bu taşımalarda büyük miktarda ürünler rahatlıkla ve güvenli olarak taşınabilmektedir. Demiryolu taşımacılığında yaşanan bazı dezavantajlarda bulunmaktadır bunlar ise sadece demiryolu altyapısı olan alanlarda kullanılabilir olmasıdır. İran nakliye ve diğer ülkelere demiryolu ile taşıma hizmetleri sağlanmaktadır. Bu taşıma yönteminde yüksek yakıt tüketimi sebebi ile taşıma maliyeti artmaktadır ve aynı zamanda bu taşıma sistemlerinin olanaklı bir hale gelmesi için altyapı yatırımlarının yüksek maliyetli yapıları da demiryolu taşımalarının bir diğer dezavantajlı yönü olmaktadır. Sadece orta ve uzun mesafeli taşımalara uygunluk gösterir.
Türkiye’de demiryolu yapımına 1856da başlandı. Önce İzmir – Aydın hattı yapıldı ve 23 km.’lik kısım 1860’ta işletmeye açıldı. Bundan sonra bugün Romanya topraklarında kalmış olan Köstence – Cernevoda hattı, daha sonra İzmir – Kasaba (Turgutlu) hattı yapıldı. Hükümet tarafından yapılan ilk demiryolu Anadolu Bağdat hattıdır. Bu hattın 91 km.’lik kısmı 1871’de açıldı. Daha sonra demiryolları yapımı devam etti. Bugün yurdumuzda 7.895 km. uzunluğunda demiryolu vardır.